מנהיגות, חדשנות והובלה

מנהיגות, חדשנות והובלה 

כיצד ניתן לחזק את הדרך הניהולי ולהקנות לו כלים חדשניים במנהיגות, חדשנות והובלה

שרון​ אייזן,​ מומחית​ בינ”ל​ בחשיבה​ תוצאתית​ יישומית​ ומרצה​ מובילה​ בתחומה​ לחברות​ וארגונים והשוק​ הפרטי.​ שרון​ מעבירה​ הרצאות​ רבות​ במסגרת​ אירועים​ וכנסים​ מקצועיים​ ועסקיים​ של חברות​ וארגונים​ בארץ​ ובחו”ל.

מנהיגות, חדשנות והובלה

הרצאתה המרתקת: “מנהיגות, חדשנות והובלה” עוסקת בשאלה: כיצד ניתן לחזק את הדרך הניהולי ולהקנות לו כלים חדשניים במנהיגות, חדשנות והובלה תוך יצירת ערך משמעותי לארגון לאורך זמן, כיצד להעשיר את ארגז הכלים הניהולי במנהיגות הלכה למעשה: כיצד להניע תהליכים, כיצד להתמודד עם התנגדויות, כיצד לרתום את העובדים לעבודת צוות מיטבית, מהם התכונות הבולטות של מנהיג בעידן המודרני, כיצד לעודד חשיבה חדשנית, כיצד להוביל מבלי לתת לאגו את הבמה המרכזית, מהם הדגשים החשובים ביותר שחשוב להקפיד עליהם וממה חשוב להימנע? נבחן סוגי מנהיגים שונים ברחבי העולם מהחברות המובילות ונראה כיצד נוכל ליישם במקום העבודה שלנו על מנת לייצר תוצאות שיותירו חותם והשראה. כיצד ליצור שינוי משלב הרעיון ועד הטמעתו בשטח.

*חשוב לציין כי לפני כל הרצאה מתבצעת שיחת הכנה עם הגורמים הרוונטיים, ונעשות התאמות נדרשות על מנת לייצר ערך מקסימלי עבור החברה והנוכחים בהרצאה על מנת שניתן יהיה להתחיל ליישם מיד אחריה את התובנות בסביבת העבודה.

משך​ ההרצאות​ –​ שעה​ וחצי

צרכים​ טכניים​ –​ הגברה,​ תאורה,​ מקרן​ ומסך

דילוג לתוכן